פספורט ביטוח נסיעות

אחרי שנה שלמה שבה הייתם סגורים בבית ולא יכולתם לחלום בכלל על נסיעות לחו"ל, עכשיו הדברים משתנים? אתם רוצים לראות את עצמכם עם כל המשפחה רובצים על החוף ביוון? שותים משקה טעים ונהנים מהשמש ומהשקט? אם כך, כדאי שתזמינו מקומות עוד היום, כי כמה עוד אפשר לחיות בלחץ הנוראי ובלי כמה ימים של חופשה? מה שכן, חשוב להבין שהקורונה עדיין כאן, ולכן, לא רק שכדאי לכם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, אלא גם רצוי לעשות את הביטוח הכי טוב שקיים. לכן הגיע הזמן שתכירו את חברת פספורט ביטוח נסיעות, כי זה לא במקרה שאתם מכירים כל כך הרבה אנשים שכבר עושים את הביטוחים האלה מזה שנים בכל פעם כשהם נוסעים לחו"ל. החברה מציעה פוליסות נוחות, מקיפות וכדאיות מאוד מבחינה כלכלית, כך שאם אתם כבר נוסעים לחופשה, למה שלא תעשו את זה בראש שקט?

האם המחיר שתשלמו יהיה משתלם?

רוב האנשים שחושבים על פספורט ביטוח נסיעות חושבים, לפני הכול, על המחיר. אפשר להבין מדוע, שכן אחרי הכול, הרעיון הוא לא באמת להגיע למצב שבו אתם צריכים להפעיל את הפוליסה, אלא להפך: לעשות אותה ולא להזדקק לה. לכן אפשר לראות את העלות של הביטוח הזה בתור כסף שאתם זורקים לפח, מה שמעורר את הרצון של כולן לקבל הצעות מחיר משתלמות ביותר. תוהים מה זה אומר וכמה אתם עומדים לשלם בסופו של דבר? חשוב להבין שזה עניין מאוד אישי וכל מקרה נבדק לגופו. כלומר, גורמים שונים יכולים להשפיע על הצעת המחיר שתקבלו, כמו למשל: בני כמה אתם, האם אתם מעשנים, מה המצב הרפואי שלכם, לאן אתם נוסעים, לכמה זמן ומה תעשו בחו"ל. כך אנחנו רואים, למשל, שאנשים שחושבים על פספורט ביטוח נסיעות עבור נסיעת ספורט אתגרי, יקבלו הצעת מחיר גבוהה יותר לעומת אדם שרק נוסע לעבודה בחו"ל.

זמינות בכל עת

אחד מהסיפורים שכמעט תמיד חוזרים על עצמם בהקשר של ביטוח נסיעות לחו"ל, הוא מצב שבו הלקוח זקוק לעזרת חברת הביטוח אך היא מתנערת ממנו. לכן ברור מדוע אתם מעדיפים להימנע ממצב כזה, כי מי היה רוצה להרגיש שחברת הביטוח שלו לא נותנת לו מענה מקיף? לכן פספורט ביטוח נסיעות זו בחירה נפלאה, כי כאן תוכלו לקבל שירות מקיף בכל רגע. זה לא משנה אם באמת קרה משהו במהלך הנסיעה שלכם או שאתם פשוט זקוקים לעזרה. מה שכן משמעותי, זה שתמיד יהיה לכם לאן להתקשר וממי לקבל סיוע. כך אפשר להיות בטוחים שבין אם זו טיסה שבוטלה, תאונה שעברתם או אפילו מזוודה שלא הגיעה, תוכלו לפחות לקבל פיצוי כלכלי ועזרה. פנו עוד היום אל פספורט ביטוח נסיעות ותראו שלא תצטערו, כי אין משהו נוח מזה כשיוצאים מהארץ.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו