האם פספורטכארד פוליסה שנתית זו אפשרות שכדאי לכם לקחת בחשבון?

בשנים האחרונות אנחנו רואים שהרבה אנשים החליטו להרחיב את העסקים שלהם לחו"ל. אפשר להבין מדוע זה קורה, כי אם אנחנו לא באמת צריכים להגביל את עצמנו, אלא יש באפשרותנו לפנות גם אל לקוחות חדשים בחו"ל ולהרוויח הרבה יותר, למה שלא נעשה זאת? משמעות הדברים היא שמי שעושה עסקים בחו"ל גם נוסע הרבה פעמים בשנה, ואם גם אתם מנהלים עסק חובק-עולם, ברור שהמעבר בשדה התעופה לא זר לכם. אתם עושים בכל פעם ביטוח נסיעות שעולה לכם לא מעט כסף? רוצים להוזיל את הדברים ולמצוא פתרון נוח וקל יותר? אם כך, הגיע הזמן שתכירו את האפשרות של פספורטכארד פוליסה שנתית. למעשה, כל מי שנוסע הרבה, בין אם הוא מנהל עסק ובין אם הוא סטודנט לרפואה באיטליה, צריך לחשוב על האפשרות הזאת. עם פספורטכארד פוליסה שנתית אתם נהנים מהביטוח הכי טוב שיש במחירים הכי הוגנים, אז למה לשלם ביוקר בכל פעם כשאתם יוצאים מהארץ?

האם הביטוח הזה מספיק נרחב?

זה מאוד תלוי בשאלה באיזה ביטוח אתם בוחרים. במקרה של פספורטכארד פוליסה שנתית אתם תוכלו לבחור בין פוליסות ביטוח שונות, כאשר לכל אחת יש יתרונות אחרים. לכן חשוב מאוד לבדוק על מה אתם משלמים, מה כוללת הפוליסה והאם היא מאגדת בתוכה את כל מה שיכול להיות לכם חשוב. אין כל סיבה שבגללה אתם צריכים לשלם יותר מידי או לבחור את הפוליסה השנתית הכי מקיפה שיש אם בסך הכול אתם אנשים בריאים. מצד שני, לבחור פוליסה שלא תכלול מצבים שונים, כמו ביטול של טיסה או אשפוז בגלל מחלת הקורונה, זה לא כדאי. לכן, אם אתם יכולים לקרוא בנחת את עיקרי הפוליסה וכך להבין על מה אתם חותמים, זה בהחלט כדאי. בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שאתם לא משלמים יותר מידי ובעיקר, תוכלו לדעת שאתם מכוסים במצבים קיצוניים שונים.

האם כאשר עושים פוליסה שנתית משלמים פחות?

במקרה של פספורטכארד פוליסה שנתית אנחנו רואים שהמחירים יותר נוחים. משמעות הדברים היא שאם אתם באמת נוסעים הרבה ואם אתם רוצים להיות תמיד כמה שיותר מבוטחים, שווה לבדוק את האפשרות הזאת. אם תעשו השוואה בין פספורטכארד פוליסה שנתית ובין האופציה של ביטוחים שתעשו לפני כל נסיעה, אתם תראו שהפוליסה השנתית כדאית יותר. פוליסה שנתית כדאית לכל מי שמוצא את עצמו באינספור נסיעות, כי למה לשלם יותר ממה שצריך? בנוסף, אם תפנו אל חברת פספורטכארד אתם תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. החברה הזאת מביאה איתה לא רק וותק של שנים, אלא גם לקוחות רבים שיוכלו להמליץ על שירותיה. לכן ברור מדוע גם אתם לא תצטערו על כך שבחרתם בחברת הביטוח הטובה ביותר שיש היום לנסיעות לחו"ל.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו