פספורט ביטוח נסיעות – לנסוע בראש שקט לכל מקום שתרצו

אתם שייכים לאותם האנשים שעד הקורונה היו נוסעים לפחות שלוש פעמים בשנה לחו"ל? עכשיו המצב השתנה ואתם לא יודעים מה אומרים החוקים ואיזה הנחיות יש למי שרוצה להיכנס לכל מדינה? אתם לא לבד. הרבה אנשים יצאו קצת מבולבלים מכל מה שקרה בזמן האחרון בעולם, שכן הקורונה השפיעה, בין היתר, על היכולת שלנו להיות ניידים ממקום למקום. החדשות הטובות הן שעכשיו זה נראה שאנחנו מתקדמים, החיסונים עוזרים והמדינות השונות בעולם, עם הזמן, נפתחות לעוד ועוד זרים ותיירים. איך באמת נוסעים בראש שקט כשהווירוס הזה עדיין כאן? ואפילו אם אתם כבר מחוסנים והמדינה שאליה אתם נוסעים לא דורשת בדיקת קורונה בכלל, איך תוכלו להיות בטוחים יותר? חשוב שתדעו שכאן בדיוק נכנסת לתמונה האפשרות של פספורט ביטוח נסיעות, ואין ספק שגם לכם כדאי לבדוק מקרוב מה זה אומר והאם זו אופציה שיכולה להתאים לכם.

מהם היתרונות של ביטוח כזה?

כאשר חושבים על פספורט ביטוח נסיעות חושבים על אחת מהבחירות הכי טובות שיש, ולמען האמת, יש כך כמה סיבות טובות. למשל, אתם לא צריכים קודם כל לשלם על התקרית שקרתה לכם בחו"ל ואחר כך להיאבק מול חברת הביטוח שתחזיר לכם כסף. ההפך הוא הנכון, כי במקרה של פספורט ביטוח נסיעות אתם מדווחים את המקרה ומיד מקבלים כסף לתשלום ההוצאות. זה הבדל משמעותי ביותר בגישה, וזה חוסך ללקוח את החלק הכי פחות נעים שיש: ויכוחים ותביעות מול חברת הביטוח. בנוסף, יש עוד כמה יתרונות משמעותיים ביותר לאופציה כמו פספורט ביטוח נסיעות, כמו למשל העובדה שתוכלו לקבל ייעוץ רפואי אונליין מחברת הביטוח שלכם. לכן, אם אתם נמצאים במצב שבו אתם לא יודעים האם כדאי לגשת לבית החולים הקרוב או איך לאתר רופא שיוכל לעזור לכם, לפנות אל חברת הביטוח ולקבל ממנה ייעוץ רפואי, בעזרת רופא מנוסה, זה יכול להיות פתרון נוח ביותר.

המחירים הנוחים

עדיין חסרות לכם סיבות שבגללן כדאי לבחור באופציה כמו פספורט ביטוח נסיעות? אם כך, כדאי שתדעו שכאן המחירים שתשלמו לא יהיו יותר גבוהים לעומת מחירים אחרים, אלא להפך. כאן תוכלו ליהנות מהצעות מחיר טובות וגם ממבחר מגוון של פוליסות. אם, למשל, אתם חוששים מכך שהטיסה שלכם תבוטל כי זה קרה לא מעט פעמים בשנה האחרונה, ברור מדוע כדאי לעשות פוליסה נרחבת שכוללת גם מצבים כאלה. יש לא מעט גורמים שיכולים להשפיע על המחיר שתשלמו בסופו של דבר לחברת הביטוח, בין אם זה הגיל, המצב הרפואי או אפילו מטרת הנסיעה והיעד, אך באופן כללי אתם תראו שהמחירים נוחים. לכן כדאי גם לכם, כפי שכבר עשו הרבה מאוד ישראלים אחרים, לעשות ביטוח רק בצורה כזאת בפעם הבאה כשאתם נוסעים לחו"ל.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו