ההיסטוריה של ביטוח נסיעות פספורטכארד

פספורט קארד מחיר 2019

פספורטכארד מעניקה לכלל לקוחותיה שרותי ביטוח נסיעות לחו"ל, אך בשונה מהשיטה המסורתית, פספורטכארד לא מאפשרת ללקוח להתנהל אל מול הבירוקרטיה, עם הניירת והיא אף מבטלת את דמי ההשתתפות העצמית של לקוחותיה בפועל. חלום לא?

כל אדם אשר טס לטיול או פגישת עסקים מעבר לים (למעשה אין זה משנה מהי סיבת הטיסה), רוכש (ואם לא אז חובה לרכוש), ביטוח נסיעות פרטי (ביטוחי הבריאות של קופות החולים בארץ אינם תקפים בחו"ל), למקרה בו יזדקק המטייל לטיפול רפואי.
האופציות לפוליסות ביטוח הן רבות ומגוונות וחברות רבות מציעות ללקוחותיהם בפועל והפוטנציאלים פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, בעת בה הם שוהים בחו"ל, אך החדשנית הנוחה והמשתלמת ביותר במרבית המקרים היא הפוליסה של פספורט מבית הפניקס ודיוויד שילדס.

הכירו את היתרונות של פספורטכארד

פספורט ביטוח נסיעות מאגד מספר יתרונות מהותיים מהם כדאי לכל נוסע ליהנות:

מפסיקים לשלם ולבקש

אם עד היום התרגלתם לשלם עבור הטיפול הרפואי אותו קיבלתם מחו"ל ורק בהגיעכם לארץ התעקשתם מול חברת הביטוח לקבל את המגיע לכם, הרי שעם הכרטיס של פספורטכארד אתם יכולים פשוט לטוס לחו"ל להעביר את הכרטיס ולא לשלם אף לא דולר אחד מכיסכם – מהרגע בו העברתם את הכרטיס, חברת הביטוח תדאג לתשלום.

מענה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

פספורטכארד מעניקה ללקוחותיה שירות לקוחות 24/7, כך שבכל דקה נתונה יכול כל מבוטח לקבל מענה.

מפסיקים לשלם השתתפות עצמית

פוליסה של פספורט מאפשרת לכם להפסיק ולשלם דמי השתתפות עצמית עבור שימוש והפעלת הפוליסה. קיבלתם שרות רפואי? העבירו את הכרטיס והמשיכו בטיול – אף אחד לא יפנה אליכם בדרישה לתשלום נוסף מעבר למה ששילמתם עבור הפוליסה.
את כרטיס הפספורטקארד מנפיקים פעם אחת ומשתמשים בו לכל טיול או טיסה – החיבור וההפעלה מתבצעת דרך המוקד או אתר האינטרנט של החברה. יתרון נוסף הוא הנפקת הכרטיס אשר יכולה להתבצע בנתב"ג, כך שאתם לא צרכים לתזז עצמכם ממקום למקום על מנת לאסוף אותו או לחילופין להמתין לדואר ישראל.

מעוניינים לרכוש ביטוח נסיעות פספורטכארד – לחצו כאן

פספורט קארד מחיר 2019

איפה ניתן להשתמש בפספורטקארד

ביטוח פספורטכארד תקף כמעט בכל מדינה בעולם וביניהם: אוסטריה, אוסטרליה, אוקראינה, איטליה, אירלנד, ארה"ב, בולגריה, בלגיה, ברזיל, בריטניה, גרמניה, דנמרק, דרום אפריקה, הודו, הולנד, הונג קונג, הונגריה, טאיוואן, יוון, יפן, לוקסמבורג, מקסיקו, נורבגיה, ניוזילנד, סין, סינגפור, סלובניה, ספרד, פולין, פורטוגל, פיליפינים, פינלנד, צילה, צ'כיה, צרפת, קולומביה, קוריאה, קנדה, קפריסין, רומניה, רוסיה, שוודיה, שוויץ ותאילנד. נוסעים למדינה שאינה מופיעה ברשימה זו? התקשרו אל המוקד ובררו האם המדינה אליה אתם טסים נכללת במדינות המבוטחות מבחינה רפואית.

לסיכום – אם גם אתם מתכננים טיול או נסיעת עסקים לחו"ל, זה הזמן להקדיש מחשבה ולרכוש לעצמכם ביטוח נסיעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו