ביטוח נסיעות לטאבה

אתם מתכוונים לנסוע לטאבה בפעם הראשונה בחייכם? מעולם לא הייתם שם וכל מה שתרצו זה להגיע, לטייל וליהנות מכל רגע? אם כך, אתם בוודאי לא רוצים להיות מודאגים מכל מיני תסריטים שעלולים להתרחש. לכן חשוב שתעשו כמה שיותר מהר ביטוח נסיעות לטאבה, כי הגיע הזמן שכולנו נבין: לא הכול באמת תלוי רק בנו. יש מצבים שונים בחיים שעלולים להיות קיצוניים. הרי אף אחד מאתנו לא קם בבוקר ומחליט לעבור תאונה, לקבל התקף לבד או לעבור שבץ מוחי. אומנם זה נורא לחשוב על כל התסריטים האלה לפני שאתם נוסעים לחו״ל, אך ממש כפי שזכייה בלוטו אפשרית עבור כולנו, גם מצבים פחות נעימים עלולים להתרחש. לכן ביטוח נסיעות לטאבה הוא לא באמת משהו שכדאי לוותר עליו ורצוי שתעשו אותו מראש.

האם כדאי לעשות ביטוח נסיעות מורחב?

האמת היא, שבין אם אתם צריכים לעשות ביטוח נסיעות לטאבה ובין אם תרצו לעשות כל ביטוח אחר, חשוב לבדוק עד כמה הביטוח שלכם נרחב. האם הוא כולל גם ביטול של טיסה? אובדן של ציוד טכנולוגי יקר שעלה לכם הון עתק? או אובדן ופיצוי במקרה שבו המזוודה שלכם פשוט לא הגיעה יחד אתכם? כל המצבים האלה עלולים לקרות. לכן, אם לפחות תרצו לדעת שאתם לא מפסידים כסף, מובן שכדאי יהיה לעשות ביטוח נסיעות לטאבה שיהיה כמה שיותר נרחב.

חברת ביטוח שנותנת מענה תמיד – למה זה כל כך חשוב?

כשמדברים על ביטוח נסיעות לטאבה אין משהו חשוב יותר מאשר לבדוק באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים. אתם הרי לא באמת רוצים להגיע למצב שבו אתם צריכים את עזרת חברת הביטוח שלכם אבל איש לא עונה לכם לטלפון. בוודאי גם לא תרצו להיות במצב שבו אתם זקוקים לעזרה ולמעשה מגלגלים את האחריות אליכם, ולכן ברור מדוע יש לבדוק במי אתם בוחרים. חברת פספורט קארד היא אופציה שכדאי להכיר אם אתם רוצים להבטיח שתקבלו תמורה למחיר. אם אתם רוצים לדעת שיעזרו לכם אפילו עם ייעוץ רפואי ראשוני מרחוק ועם ההחלטה לאן לפנות לצורך קבלת טיפול רפואי בעת הצורך – חברת פספורט קארד היא הבחירה הנכונה.

 

לרכישת ביטוח נסיעות לטאבה מאת פספורטקארד לחצו כאן או חייגו 03-5046611

 

המאפיינים של ביטוח נסיעות למצרים

ראשית, חשוב להבין שהפוליסה של ביטוח נסיעות לטאבה או לכל מדינה לא ידידותית לישראלים אחרת שונה במהותה מהביטוח שבו משתמשים לפני שטסים למדינה ידידותית בחו"ל. מבחינת חברת הביטוח, הפרוצדורה של עזרה לישראלים שנמצאים במדינה לא ידידותית לישראלים שונה לגמרי ממה שנדרש ממנה אם הם למשל באירופה או בארצות הברית. להבדל הזה יש השפעה על הפרמיה שמשלמים בגין הפוליסה וגם על מאפייני הכיסוי.

שנית, ביטוח נסיעות לטאבה בוחרים לפי אופי החופשה. יש הבדל בין ביקור בטאבה לצורך חופשה קצרה בלבד, לבין טיול במצרים שחורג מהגבולות של סיני ומגיע לערים הגדולות. בכל מקרה מדובר על חופשה במדינה לא ידידותית לישראלים, אך חשוב מאוד לעדכן את חברת הביטוח לגבי המסלול ולמנוע מצב שבו המבוטח מקבל כיסוי שאינו מלא.

טיפים לבחירה נכונה של ביטוח נסיעות לסיני

ביטוח נסיעות לטאבה, סיני או יעדים אחרים במדינות ידידותיות לישראלים בוחרים לפי היקף הכיסוי בפוליסה וגובה הפרמיה. אם רוצים לקבל את כל הפרטים מראש, אפשר לבקש מנציגי חברת הביטוח להעביר תדפיס של הפוליסה ולקרוא מה כתוב בה. במקביל, רצוי לקבל המלצות על חברות ביטוח מצד חברים, קרובים ובני משפחה וכך לבדוק כיצד הן מתנהגות במידה ובוחרים להגיש נגדן תביעה.

כמו כן, מומלץ להפריד בין ביטוח תכולה וציוד לבין ביטוח תאונות אישיות, ביטוח נסיעות רגיל, ביטוח אקסטרים וכן הלאה. המגוון של הפוליסות רחב מכפי שנהוג לחשוב והוא נועד להבטיח כיסוי אופטימאלי עבור קהל היעד. אם משתמשים בצורה נכונה בכלי ההשוואה על מנת לבחור פוליסת ביטוח נסיעות למצרים בכלל ולסיני בפרט, מעלים את הסיכוי ליהנות משקט נפשי וגיבוי מלא.

בעת רכישת ביטוח נסיעות פספורט חשוב לשקול בחיוב רכישת הכיסויים המפורטים להלן:

• ביטוח ספורט ימי לנופשים בסיני – ככל שמתכוונים להתעסק בספורט ימי לרבות צלילה בטאבה או סיני.

• ביטוח ספורט אתגרי לחובבים, ככל שמתכוונים להתעסק בספורט ימי קל כגון בננות וכד' בטאבה או סיני.

• ביטוח איתור, חיפוש וחילוץ בסיני. חשוב לרכוש את הכיסוי גם אם מתכוונים חופשת בטן גב באחד מבתי המלון בטאבה או כל מקום אחר בסיני.

• הרחבה לכיסוי גניבת טלפון נייד, מצלמה ומחשב נייד.

 

ביטוח נסיעות לטאבה פספורטקארד

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו