ביטוח נסיעות לחו"ל – סנובורד

אחרי שהיו לכם לא מעט תקוות וציפיות, בשעה טובה אתם נוסעים לעשות סנובורד בחו״ל? רוצים ליהנות מחוויה אחרת ושונה? חיכיתם לעניין הזה כבר לא מעט זמן? אם כך, ברור שתרצו גם לעשות הכול כדי לחזור בשלום. מה שכן, לצערנו הרב, לא תמיד הכול תלוי רק בנו כשאנחנו יוצאים להרפתקה שכזו. אנשים עוברים לא מעט תאונות כשהם עושים סקי, סנובורד ועוד שלל פעילויות אקסטרים בשלג. לכן, מעבר לכך שכדאי להיות כמה שיותר זעירים, אנחנו מציעים לכם גם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל – סנובורד. יש כזה דבר, אם לא ידעתם, והאמת היא, שזה בדיוק מה שיכול להציל אתכם ברגע האמת, אז למה לחשוב פעמיים?

מה באמת כוללות פוליסות ביטוח מהסוג הזה?

כשחושבים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל – סנובורד, או פוליסת ביטוח שמתאימה לכל ספורט אקסטרים אחר, חשוב לבדוק על מה בדיוק משלמים. יש לברר פרטים שונים, כמו למשל:

• האם הפוליסה כוללת גם ביטול של טיסה?
• האם גם אובדן של ציוד נכלל בפוליסה?
• האם תאונות מכל הסוגים ובכל דרגות החומרה כלולות בפוליסה?

חשוב שתבינו: לכל חברת ביטוח יש פוליסה מעט שונה שהיא יכולה להציע ללקוח. כמו כן, כמעט תמיד ניתן לעשות פוליסות יותר או פחות נרחבות. לכן חשוב שתבדקו על מה אתם משלמים, כי כך תוכלו לעשות סנובורד בראש שקט.

חברת ביטוח שעונה לכם תמיד? יש כזה דבר!

חשבתם לרגע שאם תעשו ביטוח נסיעות לחו"ל – סנובורד ואם באמת תזדקקו לחברת הביטוח לא יענו לכם? היום זה לא כך. אומנם יש חברות ביטוח שעושות הכול כדי להתחמק מהלקוח, אך אצלנו זה לא המצב. לכן, אם אתם רוצים לנסוע בשלום, לדעת שתיהנו ולהיות בטוחים שתמיד תקבלו מענה, גם בשעת צרה, חברת פספורט קארד היא הכתובת. זה לא משנה באיזו מדינה אתם חושבים לעשות סנובורד והאם כבר עסקתם בפעילות כזאת בעבר או לא. מה שבטוח זה שאתנו אתם בידיים טובות. צרו קשר והצטרפו גם אתם אל כל הלקוחות המרוצים של החברה שלנו, כי מגיע לכם לקבל את הטוב ביותר.

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לסנובורד מאת פספורט קארד – לחצו כאן! או חייגו 03-5046611

 

פספורטקארד ביטוח נסיעות לחו״ל - סנובורד

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו