ביטוח נסיעות לחו"ל לנכי צה"ל

אתם מוגדרים כנכי צה״ל כבר שנים? הרבה זמן לא יצאתם מהארץ בגלל הנכות שממנה אתם סובלים ועכשיו המצב מעט השתנה? אתם לא מוכנים יותר לוותר על הנאות החיים ורוצים לראות כל מדינה שתמיד חלמתם להגיע אליה? אתם לגמרי צודקים, כי אחרי הכול, אנחנו חיים רק פעם אחת. מה שכן, על מנת שתוכלו להיות רגועים יותר בטיול שלכם ולהיות עסוקים רק בהנאה מהחוויה, רצוי שתעשו ביטוח נסיעות לחו"ל לנכי צה"ל. יש ביטוח מיוחד כזה שכולל סעיפים שיכולים להיות רלוונטיים יותר עבורכם, אז למה להסתפק בפוליסת ביטוח רגילה?

מה כולל ביטוח לנכי צה״ל?

ראשית, הרבה פעמים כאשר מדברים על ביטוח נסיעות לחו"ל לנכי צה"ל אנחנו רואים שהמחיר מיוחד ולפעמים אפילו מעט מסובסד. שנית, זה מאוד תלוי בסוג הנכות שממנה אתם סובלים. מה שכן, בין אם אתם עלולים להזדקק לטיפול רפואי דחוף ובין אם עלול להיות שתזדקקו לעזרה נפשית בהולה, הכול יהיה כלול בפוליסת הביטוח שלכם. בנוסף, מי שעושה ביטוח נסיעות לחו"ל לנכי צה"ל יכול גם ליהנות מייעוץ ברגע האמת. יש מצבים שבהם אדם שוהה בחו״ל, משהו קורה לו מבחינה בריאותית והוא לא בטוח באיזו דרך כדאי לו לבחור. האם להזמין רופא בהול למלון? או שאולי עדיף לצאת לבית החולים הקרוב? במצבים כאלה, ועוד רבים אחרים, תוכלו לקבל ייעוץ דחוף אונליין וכך תבינו מה עליכם לעשות.

מתלבטים לאיזו חברת ביטוח לפנות? פספורט קארד מחכה לכם

זה לא משנה אם זו הפעם הראשונה שאתם מתעניינים באופציה של ביטוח נסיעות לחו"ל לנכי צה"ל או שכבר עשיתם ביטוחים כאלה בעבר. מה שבטוח זה שאצלנו בחברת פספורט קארד תקבלו את הכי טוב שתוכלו לחשוב עליו. זה ברור שהתקווה הגדולה היא לא להפעיל בכלל את הביטוח, אך במידה וכן תזדקקו לכך, עם חברת פספורט קארד אתם בידיים טובות. מעבר לכך, אתם תראו שאצלנו המחיר יהיה הרבה יותר נוח לעומת כל אפשרות אחרת, אז למה לשלם ביוקר אצל אחרים אם אצלנו תוכלו ליהנות מהצעת מחיר מנצחת?

 

לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד לכל מצב רפואי – לחצו כאן! או חייגו 03-5046611

 

פספורטקארד ביטוח נסיעות לחו"ל לנכי צה"ל

 

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו