ביטוח נסיעות לדובאי

לאחרונה אתם שומעים על אנשים רבים שבוחרים לנסוע לדובאי? האמת היא, שיש להם סיבה טובה. מדובר על מקום מדהים עם שלל אפשרויות, מה שהופך כל חופשת תיירות שם לחוויה בלתי נשכחת. יחד עם זאת, כולנו יודעים שאומנם אנחנו יכולים לנסוע לחו״ל עם כוונות טובות ועם שלל ציפיות, אך בפועל, לא תמיד הכול תלוי בנו. לכן, אם אתם רוצים לנסוע בראש שקט ולדעת שלא משנה מה קורה כי בכל מקרה תקבלו עזרה, אל תוותרו על ביטוח נסיעות לדובאי. זה לא משנה בני כמה אתם או עם כמה אנשים אתם נוסעים. זה גם לא חשוב מה תכננתם לעשות בחופשה, מה שבטוח זה שלא יוצאים מהארץ בלי ביטוח נסיעות, ורצוי שהוא יהיה כמה שיותר מקיף.

מה כלול בביטוח?

אם תעשו חיפוש אונליין, אתם תראו שיש שלל חברות שמציעות לכם לפנות אליהן ולעשות אצל ביטוח. יחד עם זאת, לא כל חברה באמת תציע לכם את הכי טוב שיש. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק: מה באמת כולל הביטוח שאתם עושים לנסיעה שלכם לדובאי. למשל, אם אתם חושבים לקחת חלק בפעילויות אקסטרים בחופשה שלכם, ברור שכדאי יהיה לעשות ביטוח נסיעות לדובאי שיכלול גם מצבים כאלה. אם, למשל, אחת מהנוסעות היא אישה בהריון, הביטוח חייב לכלול גם אותה, ולהכיל מצבים שונים שקשורים להיריון.

כמה תשלמו על הביטוח?

מצד אחד זה ברור שצריך לעשות ביטוח נסיעות לדובאי, כי לא כדאי לנסוע בלי זה. מצד שני, אתם הרי לא רוצים להגיע למצב שבו הביטוח עולה יותר מהנסיעה עצמה. לכן חשוב מאוד לבדוק גם כמה אתם עומדים לשלם, כי אין סיבה אמתית שבגללה אתם צריכים להשקיע הון עתק. הביטוח שלכם, אחרי הכול, צריך להיות מקיף ולהבטיח שלא משנה מה קורה, תקבלו מענה. יחד עם זאת, בגלל שיש היום לא מעט חברות שעוסקות בתחום הזה אתם בהחלט יכולים להיות בטוחים שתקבלו הצעות מחיר נוחות ושלא תמיד זו חייבת להיות הוצאה גדולה. עשו עוד היום את ביטוח הנסיעות שלכם לדובאי ותראו שתוכלו לנסוע בראש שקט ולדעת שהכול יהיה בסדר.

מה חשוב לדעת על ביטוח נסיעות לדובאי?

לפני הנסיעה לדובאי יש להצטייד בפוליסת ביטוח נסיעות לדובאי הכוללת ספורט אתגרי. ב- TRAVELBIT תוכלו למצוא ביטוח פאספורטכארד לאבודאבי או פאספורטכארד לדובאי הכוללים סקי מדברי, סקי שלג בקניון האמירויות, טיולי ג'יפים אתגריים על הדיונות, האומגה הארוכה בעולם ועוד. כאשר עושים ביטוח נסיעות לאבודאבי ובקרוב גם ביטוח נסיעות לבחריין חשוב לוודא שמקבלים תרגום לאנגלית בתקופת הקורונה כי זה הדבר הראשון שיבקשו ממכם בשדה התעופה. בנוסף, עד להודעה חדשה על הישראלים יש גם להצטייד בוויזות בתוקף. במידה ואתם בעלי דרכונים זרים תוכלו לוותר על הוויזות לעת עתה ולהיכנס אף לבחריין עם ביטוח פאספורטכארד לבחריין.

 

לרכישת ביטוח נסיעות לדובאי מאת פספורטקארד לחצו כאן או חייגו 03-5046611

השוואת מחירי ביטוח

השווה ובדוק את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורך מתכננים חופשה בחול ורוצים להבטיח שיהיה לכם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לכיסוי אירועים בלתי צפויים? אל

לרכישה באמצעות נציג השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

כבר טסים?

לא ממריאים לפני שאת מכוסים השאירו פרטים עכשיו